Livet på Landet....

Det är år sedan jag bloggade, men nu tänkte jag börja igen. Ibland har jag en liten stund över och eftersom jag älskar att skriva så tänkte jag att då passar ju en blogg bra.
Min eller, min familjs blogg, kommer att handla om allt mellan huvud fötter, himmel och hav. Och då vi har en gård, med barn, djur och nyfikna, elaka, snälla grannar och precis som andra familjer med vanliga vardagsdilemman, så kommer bloggen naturligtvis handla om det.
Om livet innanför och utanför... Välkomna att läsa!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Sonja

Det ska bli jätte kul att läsa din blogg gumman :)

2009-11-09 @ 14:59:57
Postat av: sara

find you....

2009-11-11 @ 13:53:10
URL: http://d
Postat av: Maria

:)) Ja jag hoppas att man säger något som kan vara av värde! Tack och kram

2009-11-15 @ 10:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0